KorpaRSD 0,00
0
Pozovite nas:037 422 328

Politika reklamacija

Kupac može da izjavi reklamaciju na osnovu članova 52., 54., i 81. Zakona o zaštiti potrošača, radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.

Preuzmite dokument

Cene na sajtu https://trayal.rs iskazane su u dinarima pri čemu je PDV uračunat u cenu.

Koristimo sve svoje resurse kako bi artikli na ovom sajtu bili prikazani sa odgovarajućom specifikacijom, fotografijama i cenama. Nažalost, ne možemo garantovati da su sve navedene informacije o artiklima kao i fotografije artikala na našem sajtu u potpunosti ispravne.

Ukoliko želite da proverite status Vaše reklamacije to možete učiniti putem e-mail adrese info@trayal.rs

Shodno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo da raskine ugovor o kupovini na daljinu.

Reklamacije se mogu podneti isključivo u slučaju kada je – isporučeni proizvod oštećen, nekompletan ili ne odgovara specifikaciji narudžbine. Kupac je dužan da prijavi reklamaciju u roku od 14 radnih dana od momenta prijema pošiljke. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana.

Reklamaciju možete prijaviti preko kontakt strane ovog sajta, putem e-mejla info@trayal.rs ili dolasko u direkciju trayala Parunovačka 18 V
37000 Kruševac, Srbija.

Kao prodavac dužni smo da potrošaču izdamo pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdimo prijem reklamacije, odnosno saopštimo mu broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija. Rok za reklamacije radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti je 2 godine.